Kuveyt yönetimi halka seslenerek 8 Nisan'a geçen gece evde kalmalarını ve zorunlu durumlar dışında dışarı çıkmamalarını istedi.
Bu konuda Kuveyt İçişleri Bakanlığı'nın yayımladığı özel bildiride bilgi verildi.
Bildiride şu ifadelere yer verildi: "İçişleri Bakanlığı sakinleri 7 Nisan gece yarısından 8 Nisan sabah saat 06.00'ya kadar zorunlu durumlar dışında evde kalmaya ve sokağa çıkmamaya ısrarla çağırmaktadır."
Bakanlık, bu çağrının insanların güvenliğini sağlamak ve kolluk kuvvetlerinin görevlerini daha etkin bir şekilde yerine getirmesine imkan yaratmak amacı taşıdığını vurguladı.
Oxu.Az