İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, Yeni yıl münasebetiyle BDT ülkelerinden olan göçmenlere hitaben, onların devletin gelişimine verdikleri katkıyı vurguladı.
Oxu.Az'ın TASS'tan aktardığı habere göre, Netanyahu'nun kutlama videosunu Başbakanın Ofisi yayımladı.
Başbakanın sözlerine göre, eski SSCB ülkelerinden gelen kişilerin başarıları İsrail'de hayatın en farklı alanlarında göze çarpıyor:
"Siz İsrail'in güvenliğine, bilim topluluğunun, sanayinin, yüksek teknoloji sektörünün gelişimine ve hatta benim ofisim de dahil olmak üzere her alanda büyük katkı sağlıyorsunuz."