"17 Nisan gece yarısında (Türkiye saatiyle 00. 00'da - ed.) ateşkes rejimi başladıktan sonra İsrail ordusu Lübnan'ın güneyinde tuttuğu mevzilerde kalacak."
Bu sözleri İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, Güvenlik Kabinesi'nin acil toplantısında söyledi.
Habere göre, bakanlar arasında oylama yapılmadı ve Netanyahu, ABD Başkanı Donald Trump'ın talebi üzerine ateşkesin "gece yarısı başlayacağını" ilan etti.
Ynet