"İslamabad, ABD ve İran arasındaki diyalogda arabuluculuk rolünü yerine getirmeye devam edecek ve tarafların ateşkes yükümlülüklerini yerine getirmeye devam edeceklerini ümit etmektedir."
Bu konuda Pakistan Dışişleri Bakanlığı'nın açıklamasında belirtilmektedir.
"Her iki tarafın kalıcı barışa ulaşmak için olumlu bir mecrada faaliyetlerini sürdüreceğini ümit ediyoruz. Tüm tarafların ateşkes yükümlülüklerini yerine getirmesi son derece önemlidir" şeklinde ülkenin dış politika kurumunun açıklamasında bildirilmektedir.
Pakistan, önümüzdeki günlerde İran ve ABD arasındaki diyaloğa yardımcı olma rolünü sürdürme niyetini vurguladı.
Belirtelim ki, dün İslamabad'da Pakistan'ın arabuluculuğuyla ABD-İran görüşmeleri gerçekleşti.
TASS