Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, Erivan'daki Cumhuriyet Meydanı'nda Türkiye bayrağının yakılmasına ilişkin açıklama yaptı. Bu eylemi "provokatif ve gerginlik yaratan bir adım" olarak nitelendirdi.
Ermenistan medyasının haberine göre, bu konuda Bakanlar Kurulu Başkanı'nın basın sözcüsü Nazeli Bagdasaryan açıklama yaptı.
"Başbakan Nikol Paşinyan bu eylemi sorumsuz ve kabul edilemez bularak kınıyor. Uluslararası düzeyde tanınmış bir devletin, özellikle de komşu bir ülkenin bayrağının yakılması hiçbir şekilde olumlu değerlendirilemez" diye N. Bagdasaryan belirtti.
Oxu.Az