Ermenistan'ın Rusya ile ilişkileri kesme amacı yoktur.
Oxu.Az TASS'a dayanarak bildiriyor ki, bu konuda Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan Çek Cumhuriyeti'nde düzenlenen GLOBSEC-2025 forumunda açıklama yaptı.
"Yakın zamanda parlamentomuz Avrupa Birliği'ne üyelik sürecinin başlamasıyla ilgili bir yasa kabul etti. Şu anda Avrupa Birliği ile çok yakın işbirliğimiz var. Ancak diğer taraftan, dış politikamız dengeli ve ölçülü olmaya devam ettiği için Rusya ile ilişkileri kesme amacımız yok. İşte bu bizim stratejimizdir," diye vurguladı Ermenistan Başbakanı.
Paşinyan, Ermenistan'da aynı anda hem Avrasya Ekonomik Birliği'nin hem de Avrupa Birliği'nin üyesi olunamayacağının anlaşıldığını ve gelecekte bir noktada karar vermek zorunda kalacaklarını belirtti.