"ABD İran'ın teslim olmasını sağlamaya çalışıyor, ancak İranlılarla güç diliyle konuşmak mümkün değildir".
Bu sözleri İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan X sosyal ağında yazdı.
"İran'da hâlâ ABD hükümetinin eylemlerine karşı derin tarihsel bir güvensizlik mevcuttur, Amerikalı yetkililerin yapıcı olmayan ve çelişkili sinyalleri ise acı bir mesaj vermektedir: onlar İran'ın teslim olmasını sağlamak istiyorlar. İranlılar güce boyun eğmezler" diye vurguladı.
İran cumhurbaşkanı, taahhütlere uyulmasının anlamlı diyaloğun temelini oluşturduğunu belirtti.
