Nahçivan'da iki öğrenci karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.
Trajik bir şekilde hayatlarını kaybeden Ahmet ve Büşra'nın fotoğrafları yayınlandı.
Söz konusu fotoğrafları sunuyoruz:
Feci şekilde ölen öğrencilerin FOTOĞRAFLARI - Olayın gerçekleştiği yerden GÖRÜNTÜLER
Belirtelim ki, olay Nizami Caddesi, 61 adresinde meydana geldi. Cansız bedenleri bulunan Ahmet ve Büşra adlı öğrenciler Türkiye vatandaşlarıdır.
Olay yerine kolluk kuvvetleri mensupları sevk edildi.
Olayla ilgili soruşturma yürütülmektedir.