Güney Kore'de bir adamın ölümü yaklaşık 100 ağır hastaya yaşam şansı verdi.
Oxu.Az'ın Korea JoongAng Daily yayınından aktardığı habere göre, 60 yaşındaki Mun Çju Hvan, öldükten sonra tüm organlarını ihtiyacı olanlara bağışlamakla ilgili donör kayıt sisteminde kayıt olmuştu.
Koreli hayırsever kişi bu yılın ağustos ayında aniden hayatını kaybetti.
Uzmanların söylediğine göre, bu olayın benzersizliği, donör dokularının beş yıla kadar saklanabilmesinden kaynaklanıyor. Bu ise, hemen nakil gerektiren organlardan farklı olarak, birçok ağır hastanın vücut fonksiyonlarını yeniden kazanması için kullanılıyor.