Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'nda bulunan 15 Türk bayraklı gemiden 3'ünün boğazdan başarıyla çıkarıldığını açıkladı.
Bakan Uraloğlu, AK Parti TBMM Grup Toplantısı öncesinde gazetecilerin sorularını cevaplandırdı.
Hürmüz Boğazı'ndaki Türk gemilerinin son durumuna dair gelen soruya karşılık veren Uraloğlu, şu ifadeleri kullandı:
"Hürmüz Boğazı'nda toplamda 15 gemimiz bulunuyordu. Bunlardan 3 tanesini boğazdan çıkardık. Geriye kalan 12 geminin 4'ünün bölgeden ayrılma talebi bulunmuyor. Kalan 8 gemimizin tahliye sürecini Dışişleri Bakanlığı koordinasyonunda sürdürüyoruz, önümüzdeki günlerde bu gemileri de çıkarabileceğimizi umuyoruz."
Haber Global