İstanbul Valisi Davut Gül, Şişli'de düzenlenen iftar programında vatandaşlarla bir araya geldi.
Programın ardından konuşma yapan Vali Gül, öğrencilere yönelik yeni bir destek paketini açıkladı. Gül, yaptığı açıklamada, "Çocuklarımıza yönelik çalışmalarımız devam ediyor. Daha önce olduğu gibi 20 bin TL kira desteğimizi sürdürmeye devam edeceğiz. Bunun yanında bu yıl başlattığımız 'gönülde bir öğün' projesi kapsamında, okula giden çocuklarımıza her ay 2 bin TL yükleme yapılacak kantin kartları vereceğiz. Bu kartlar sadece okul kantinlerinde geçerli olacak" dedi.
Vali Gül'ün açıklaması, İstanbul'daki eğitim destekleri kapsamında öğrencilere sağlanacak yeni imkanların habercisi olarak dikkat çekti.
Haber Global