Kalp cerrahı (kardiyovasküler cerrah) Jeremy London şekerli gazlı içeceklerden uzak durmaya çağırdı ve onları "sıvı ölüm" olarak nitelendirdi.
Doktor Mirror yayınına verdiği röportajda bu içeceklerin tüketiminin olası sonuçlarından bahsetti.
"Şekerli gazlı içeceklerin toplumumuzun büyük bir belası olduğunu düşünüyorum. Yüksek kalorili gazlı içecekler içmeyi kendimize yasaklamamız gerektiği açıktır. Şekerli içeceklerden ne kadar kalori aldığınızı hayal bile edemezsiniz" diye Jeremy London belirtti.
Doktor, sigaranın da sağlığa son derece zararlı etkisi olduğunu ekledi.
"Sigara içmek vücudunuza yapabileceğiniz en kötü şeylerden biridir. Bu, akciğerleri tahrip eder, akciğer kanserine neden olur, kalp-damar hastalıkları, kalp krizi ve inme riskini artırır. Sigara içmeyin" diye vurguladı.
Oxu.Az