"Kendime geldiğimde uçağın içinde başı aşağı durumdaydım."
Oxu.Az Baku TV'ye atıfta bulunarak bildiriyor ki, bunu uçak kazasından sağ kurtulan yolcu Ayhan Bayramzade söyledi.
"Uçak ilk kez inmeye çalıştı, ancak başaramadı. Dedik ki, muhtemelen uçuş sırasında karşılaşılan bir durumdur. İkinci kez de denedi, yine inemedi. Üçüncü kez havaya kalkarken uçak vuruldu. Patlama sesi geldi. Kabin görevlisi Zülfikar Bey bizi sakinleştirmeye geliyordu, o da kolundan yaralandı. O sırada Höküme Hanım yolcuları sakinleştiriyordu.
"Kimse yerinden kalkmasın, herkes kemerlerini bağlasın" diyordu. İçeride çığlık sesleri geliyordu, ama kimse yerinden kalkmıyordu. Kazadan sonra uçağın ikiye bölündüğünü bilmiyordum. Ben bütün halde kaldığını düşünüyordum", diye belirtti.
Ayrıntılı haber bülteninde: