Nahçıvan'da karbonmonoksit gazından zehirlenerek ölen Türkiye vatandaşı iki öğrenci Nahçıvan Devlet Üniversitesi'nin (NDU) öğrencisiymiş.
Bu konuda NDU bilgi yayınladı.
Belirtildiğine göre, 2. sınıf öğrencisi Büşra Aksu Tıp ihtisası üzerine ve I. sınıf öğrencisi Ahmet Kavak Veteriner hekimlik ihtisası üzerine eğitim alıyorlarmış.
Belirtelim ki, olay Nizami caddesi, 61 adresinde meydana geldi.