"Abu Dabi görüşünden memnunum, görüşü olumlu değerlendiriyorum, ancak önemini abartmak veya azaltmak istemezdim."
Oxu.Az'ın Ermenistan medyasına dayanarak verdiği habere göre, bu sözleri Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan basın toplantısında Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev'le görüşmesini yorumlarken söyledi.
Paşinyan'ın belirttiğine göre, ilk kez her iki taraf önceden kendi aralarında görüşmeler yapıp ve belirli bir yerde buluşma kararı aldı.
"Abu Dabi'de olumlu sonuçlara yol açabilecek pozitif bir konuşma oldu. Sonuçlar hakkında şimdiden konuşmayı uygun bulmuyorum. Görüşmede fikirler dile getirildi ve bazılarına her iki tarafın da olumlu yaklaştığı anlaşıldı. Umuyorum ki, bu formatta diyaloğumuzu sürdüreceğiz - Abu Dabi'de veya başka bir yerde," diye Paşinyan ekledi.