Kolombiya hükümeti ABD'deki Büyükelçisi Daniel Garcia-Pena'yı istişareler için geri çağırdı.
Oxu.az'ın haberine göre, bu konuda Kolombiya Dışişleri Bakanlığı, X hesabı üzerinden açıklama yapıldı.
Bakanlık Büyükelçi'nin ABD'ye geri dönüp dönmeyeceği ile ilgili kararın yakın zamanda açıklanacağını bildirdi.
Belirtelim ki, bugünlerde ABD Başkanı Donald Trump, Kolombiya Başkanı Gustavo Petro'yu tehdit etti. O, Kolombiyalı meslektaşından ülkede uyuşturucu üretimini derhal durdurmayı talep ederek, aksi halde ABD'nin güç kullanımına başvuracağını belirtti.