Fransa'nın Paris yakınlarındaki şehirlerden birinde içinde yolcuların bulunduğu otobüs Sen Nehri'ne düştü.
İlk ihtimale göre, olaya direksiyondaki stajyer sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi neden oldu.
Habere göre, araçta toplamda dört kişi - stajyer sürücü, eğitmen ve iki yolcu bulunuyordu. Yoldan geçenlerin ve acil yardım ekiplerinin hızlı müdahalesi sayesinde hepsi kurtarıldı. Görgü tanıklarının ifadelerine göre, otobüs kontrolden çıkarken park halindeki boş bir otomobile de çarpmış ve onu da kendisiyle birlikte suya sürüklemiş. Şehrin belediye başkanı Lamiya Bensarsa Reda yaşananlardan sarsıldığını belirtti:
"Hayatımda ilk kez böyle bir manzarayla karşılaşıyorum. Galiba bu, ömrümün en kötü günüydü."
Hızlı müdahaleden dolayı polise ve kurtarma ekiplerine teşekkürlerini iletti.
Daily Mail