İran meclisinin başkanı Muhammed Bakır Galibaf'ın müzakere ekibinden ayrıldığı bildiriliyor.
Bu konuda İsrail'in Keshet 12 televizyon kanalı bilgi yayımladı.
Kanalın iddiasına göre, bu olay İslam Devrimi Muhafızları Ordusu'nun (SEPAH) müdahalesinin ardından gerçekleşti.
* Pezeşkiyan ve Kalibaf Trump'ın iddialarına yanıt verdiler
* İran meclis başkanı Hürmüz Boğazı'nın açılması ve barış için şartlar öne sürdü
Kalibaf, İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi gibi ABD ile diyalogun sürdürülmesinden yana oldu. İran tarafı şimdilik bu bilgiyle ilgili resmi bir açıklama yapmadı.
Belirtelim ki, Muhammed Bakır Kalibaf 11 Nisan'da İslamabad'da ABD ile yapılan son müzakerelerde İran heyetine başkanlık ediyordu.
Oxu.Az