"İran artık uranyumu zenginleştiremeyecek ve füze üretemeyecek."
Bu iddiayı İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu gündeme getirdi.
O, ayrıca İran'ın "her zamankinden daha zayıf" olduğunu beyan etti.
Netanyahu, İran'a karşı kampanyanın "ne kadar gerekiyorsa o kadar devam edeceği" konusunda uyarıda bulundu.
Times of Israel