"Konyak yalnız Fransa'nın Konyak bölgesinde yetiştirilen üzümden üretilebilir."
Oxu.Az'ın Ermenistan basınına dayanarak verdiği habere göre, bunu başbakan Nikol Paşinyan hükümetin bugünkü toplantısında beyan etti.
"Ermenistan'da şampanya olamaz, çünkü şampanya yalnız Fransa'nın Şampanya bölgesinde yetiştirilen üzümden üretilir," diye ekledi.
Paşinyan şaşkınlığını gizlemeden yakındı:
"Biz konyak ihraç ediyoruz, bize izin vermiyorlar, ama siz iddia ediyorsunuz ki, Avrupa Birliği ile ilişkilerimiz iyi."
"Sevgili dostlar, 'Dilican'ın Cermuk maden suyu' kavramı mevcut olmadığı gibi, 'Ermeni konyağı' kavramı da mevcut olamaz," diye vurguladı.