Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, 1 Nisan'da Rusya'ya yaptığı ziyareti son derece başarılı olarak nitelendirdi.
"Kültürden askeri-teknik iş birliğine kadar gündemde yer alan tüm alanlarda somut anlaşmalar elde ettik. Ziyareti son derece başarılı buluyorum" diye gazetecilerle yaptığı sohbette belirtti.
Hatırlatalım ki, Ermenistan Başbakanı 1 Nisan'da Moskova'ya resmi bir iş ziyareti gerçekleştirdi. Ziyaret çerçevesinde Paşinyan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile görüştü.