İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, ABD yönetimiyle anlaşmanın mümkün olduğunu açıkladı.
Pezeşkiyan, bununla ilgili X hesabı üzerinden açıklamada bulundu.
Cumhurbaşkanı, "ABD hükümeti hegemonya iddialarından vazgeçip İran halkının haklarına saygı göstermeye başlarsa, şüphesiz ki anlaşmaya ulaşmanın yolları bulunacaktır" dedi.
Ayrıca Pezeşkiyan, ABD ile müzakerelere katılan İran heyetine başarılar diledi.
İran Cumhurbaşkanı, "Müzakere heyetinin üyelerine, özellikle de sevgili kardeşim Doktor Galibaf'a 'Allah sizinle olsun' diyorum" diye belirtti.

Oxu.Az