Polonya, Orta Doğu'da durumun kötüleşmesiyle bağlantılı olarak askeri birliğini Irak'tan çekme kararı aldı.
Bu konuda Polonya Savunma Bakanı Vladislav Kosinyak-Kamış, sosyal medya hesabından açıklama yaptı.
Bakan, Varşova'nın NATO ile koordineli hareket ettiğini vurguladı. Ayrıca bölgede toplam sayısı 350 kişiye kadar olan tüm Polonyalı askerlerin Irak'ı terk ettiğini, büyük bir kısmının Polonya'ya döndüğünü, geri kalanların ise Ürdün'de olduğunu belirtti.
Oxu.Az