Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk gemilerine ilişkin son durumu paylaştı.
Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanı, Türk sahipli iki geminin boğazdan güvenli şekilde geçiş yaptığını açıkladı.
Bekleyen 13 geminin olduğunu belirten Bakan Uraloğlu, "9'unun çıkış talebi var. 2'si sabit bekleyip enerji üreten gemilerimiz. Diğer 2'si ise bölgesel taşımacılık yapıyor veya durumun sakinleşmesini bekliyor. Güvenli şekilde çıkacaklarına emin olduğumuzda onları oradan çıkarmış olacağız" ifadelerini kullandı.
TRT Haber