Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler, yaşadığı sağlık sorunu nedeniyle hastaneye sevk edildi. Güler, ilk tıbbi müdahalenin ardından Sağlık Bakanlığı tarafından tahsis edilen hava ambulansıyla İstanbul'a gönderildi.
Ordu'nun Altınordu ilçesinde meydana gelen gelişmede, kalp rahatsızlığı yaşadığı belirtilen Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler'e ilk müdahale Medical Park Ordu Hastanesi'nde gerçekleştirildi. Güler'in tedavi sürecinin kendi talebi doğrultusunda İstanbul'da devam ettirilmesine karar verildi. Bu çerçevede Sağlık Bakanlığı tarafından sağlanan hava ambulansıyla İstanbul'a nakli gerçekleştirildi. Başkan Güler'in sağlık durumuyla ilgili resmi açıklamaların yapılması beklenmektedir.
DHA