Ən son xəbərləri bizim "X" səhifəmizdə izləyin
"m10"un "BakıKart" bölməsində yaranan problem aradan qaldırılıb?
"m10" elektron pulqabının "BakıKart bileti" bölməsindəki problem artıq həll edilib".
Bu barədə Oxu.Az-a açıqlamasında elektron pulqabının məxsus olduğu "PashaPay" şirkətinin PR meneceri Aygün Əliyeva məlumat verib.
O bildirib ki, vətəndaşlar tətbiqdən rahatlıqla istifadə edə bilərlər.
"m10" elektron pulqabının "BakıKart bileti" bölməsində problem yaranıb.
Bu barədə redaksiyamıza vətəndaşlar müraciət ediblər. Onlar tətbiq üzərindən bilet almaqda çətinlik yaşadıqlarını bildiriblər.
Məsələ ilə bağlı Oxu.Az-ın sorğusuna cavab olaraq, pulqabının məxsus olduğu "PashaPay" şirkətinin PR meneceri Aygün Əliyeva bildirib ki, sözügedən müvəqqəti çətinlik mövcuddur və həlli istiqamətində addım atılır:
"Bu, texniki xətadır. Həddindən artıq yüklənmə var, sistem çöküb. Problem 15-20 dəqiqəyə həll olunacaq".
Məhərrəm Əliyev
"BakıKart mobil tətbiqi" teqi üzrə xəbərlər
- Vətəndaşların "BakıKart" QR-biletlərindən pul vəsaitləri silinib? - AÇIQLAMA
- "BakıKart"ın internet səhifəsi bərpa edilib? - Rəsmi AÇIQLAMA
- "Bakıkart" üzrə geri qaytarılan vəsait niyə hesablardan çıxılır?
- "BakıKart"ın problemi nə vaxt həll ediləcək? - Rəsmi AÇIQLAMA
- "Birbank" mobil tətbiqində ödənişlərlə bağlı problem: Ödənişlər geri qaytarılacaq?
Rəylər