Ən son xəbərləri bizim "X" səhifəmizdə izləyin

Sakinlər "BakıKart" balansını artırmaq üçün ödəmə terminalının olmamasından ŞİKAYƏTÇİDİR
Vətəndaşlar Yeni Yasamal ərazisindı və metronun "İnşaatçılar" stansiyası yaxınlığında "BakıKart" balansını artırmaq üçün ödəmə terminalı olmamasından şikayətçidir.
Onlar sosial mediada paylaşım edərək bildiriblər ki, "BakıKart" tətbiqi işləmədiyinə görə ödənişləri onlayn qaydada icra edə bilmirlər.
Mövzu ilə bağlı Oxu.Az-ın sorğusuna cavab olaraq Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyindən (AYNA) bildirilib ki, sərnişinlər hazırda "BakıKart"ın balansını artırmaq üçün daha çox imkanlara sahibdirlər:
"Əgər əvvəllər yalnız dayanacaqlarda 250-ə yaxın terminal var idisə, hazırda Bakı şəhərinin bütün ərazisini əhatə edən xeyli sayda "MilliÖn" ödəmə terminalı "BakıKart" ödənişini qəbul edir".
Aygün Mirakif
"Sakin şikayəti" teqi üzrə xəbərlər
- Xətai rayonunda sakinlərin SUSUZLUQ PROBLEMİ: "İllərdir deyirik, nəticə yoxdur"
- Sumqayıt sakinləri 12A və 30 nömrəli marşrut avtobuslarından ŞİKAYƏTÇİDİRLƏR
- Vətəndaşlar 594 nömrəli marşrut üzrə avtobus tapmaqda çətinlik çəkirlər - AYNA tapşırıq verib
- Ələt-Hacıqabul yolunda sürücülər üçün TƏHLÜKƏLİ VƏZİYYƏT
- Abşeronun Şəfəq qəsəbəsində kommunal problem: Binanın zirzəmisini su basıb