Ödəniş sənayesinin qlobal texnologiya lideri "Mastercard" və Azərbaycanın premium kinoteatrlar şəbəkəsi "CinemaPlus" innovativ strateji tərəfdaşlığı elan edib.
Oxu.Az xəbər verir ki, "CineMastercard" təqdim olunub.
Hər iki tərəf əməkdaşlıqdan məmnunluqlarını bildiriblər:
"CinemaPlus" misli görünməmiş ödəniş innovasiyaları ilə birlikdə kino təcrübələrinin yeni dövrünü simvolizə edən "CineMastercard" kimi rebrendinq olunub. Bu, istehlakçı təcrübəsini görünməmiş şəkildə artırmaq məqsədi daşıyan iki sənayenin - əyləncə və maliyyə texnologiyasının birləşməsini təmsil edir.
Tərəfdaşlıq bir sıra innovativ xüsusiyyətlər nümayiş etdirəcək. "Mastercard"ın təkmil ödəniş texnologiyası sayəsində bilet və güzəştlərin daha sürətli və təhlükəsiz alınmasına imkan verən qüsursuz əməliyyatlar gözlənilir. Bundan əlavə, "Mastercard" kart sahiblərini onlara xüsusi sövdələşmələrə, prioritet nümayişlərə və "CineMastercard" məkanlarında unikal təcrübələrə giriş təklif edən eksklüziv üstünlüklər gözləyir. Kart sahibləri il ərzində bütün bilet, yemək və içki alışlarında 10% endirim əldə edə biləcəklər.
Bundan əlavə, kart sahibləri "Mastercard"ın qlobal miqyasda qürurla sponsorluq etdiyi Kann, Berlinale və Venesiya Film Festivalları kimi kino tədbirlərinə uyğunlaşdırılmış unikal kampaniyalardan faydalanacaqlar. Bu kampaniyalar kart sahiblərini il boyu eksklüziv təkliflərlə əlaqələndirmək üçün nəzərdə tutulub.
2024-cü ilin gələn ayından başlayan ilk kampaniyada şanslı cütlük Kann Film Festivalını birbaşa yaşamaq fürsəti əldə edəcək. Onlar məşhurlarla qırmızı xalıda gəzəcək, festivalın tədbirlərinin şahidi olacaq, xüsusi toplantı və şənliklərdə iştirak etməkdən həzz alacaq, orijinal festival təcrübəsi qazanacaqlar.
Kampaniyanın şərtləri tezliklə "Mastercard Digital Pass" vasitəsilə təqdim olunacaq.
Bu əməkdaşlıq kino həvəskarlarına öz sevimli filmlərindən həzz almaq üçün daha immersiv və rahat üsul təklif edərək, əyləncə sənayesində yeni standart yaratmaq üçün nəzərdə tutulub. "CineMastercard" kino və ödənişlər haqqında düşüncə tərzimizdə inqilab etməyə hazırlaşır. Əlavə texnoloji yeniliklərin tətbiqi planları ilə bu tərəfdaşlıq əyləncəni problemsiz ödəniş həlləri ilə birləşdirmək üçün daha geniş strategiyanın yalnız başlanğıcıdır.
"Mastercard" ödəniş sənayesində qlobal texnologiya şirkətidir. Missiyaları əməliyyatları təhlükəsiz, sadə, ağıllı və əlçatan etməklə hər kəsə, hər yerdə fayda verən inklüziv, rəqəmsal iqtisadiyyatı birləşdirmək və gücləndirməkdir. Təhlükəsiz məlumat və şəbəkələrdən, tərəfdaşlıqlardan və entuziazmdan istifadə edərək, yeniliklərimiz və həllərimiz fərdlərə, maliyyə institutlarına, hökumətlərə və bizneslərə ən böyük potensiallarını reallaşdırmağa kömək edir. 210-dan çox ölkə və ərazidə əlaqələri ilə hamı üçün əvəzolunmaz imkanlar açan davamlı dünya qururlar.
"Mastercard" Azərbaycan üzrə ölkə meneceri Emil Zeynalov qeyd edib ki, "CineMastercard"a rebrendinq və "CinemaPlus" ilə tərəfdaşlıq "Mastercard" üçün mühüm məqamlardır:
"Biz kinoya getmə təcrübəsini artırır, onu daha faydalı və əlçatan edirik. Kino "Mastercard" üçün mühüm maraq nöqtəsidir və biz kino ekosistemi daxilində istehlakçılara dəyərli təcrübələr təqdim etməyi hədəfləyirik".
Tədbir Cənubi Koreyanın "CJ 4DPLEX" şirkəti tərəfindən hazırlanmış unikal "ScreenX" texnologiyasından istifadə etməklə "Madam Web" filminin nümayişi ilə başa çatıb.
"ScreenX" 270 dərəcə baxış bucağı ilə filmdən həzz almağa imkan verən tamamilə yeni super texnologiyadır.
Ödəniş sənayesinin qlobal texnologiya lideri "Mastercard" və Azərbaycanın premium kinoteatrlar şəbəkəsi "CinemaPlus" innovativ strateji tərəfdaşlığı elan edib.
Daha çox foto: PhotoStock.az
Nəzrin Vahid
Rəylər