Ən son xəbərləri bizim "Instagram" səhifəmizdə izləyin

Hotellər müştəriləri aldadır?
Bölgələrdə fəaliyyət göstərən hotellərin onlayn platformada reallıqdan uzaq qiymətlər təklif etdiyi iddia olunur.
Vətəndaşların sözlərinə görə, əyani şəkildə müraciət etdikdən sonra otaqları saytda göstərilən məbləğdən daha yuxarı qiymətə verirlər.
"Otağı saytdan rezervasiya etdiyiniz halda 7 faiz endirim tətbiq edilir. Müştərilər əyani şəkildə müraciət etdikdə onlara endirim edilmir", - deyə hotel əməkdaşlarından biri Baku TV-yə açıqlamasında bildirib.
Turizm ekspertləri bildiriblər ki, sahibkarlar çox vaxt müştəri cəlb etmək və vergidən yayınmaq üçün bu addımı atırlar.
"Müştəriləri cəlb etmək üçün çox balaca, hətta pəncərəsiz otaqlara bu endirim tətbiq edilir. Müştərilər hotelə gələndə rezerv etdikləri otağın yararlı olmadığını görürlər. Daha sonra isə onlara başqa otaqlar təklif edilir", - deyə Ceyhun Aşurov söyləyib.

"Sakin şikayəti" teqi üzrə xəbərlər
- Göygölün Üçtəpə kəndində YOL PROBLEMİ: "Uşaqlar ayaqlarına sellofan geyinirlər"
- Avtokran sürücüsü cərimə protokolu ilə razı deyil: "Maşını sürə bilmirəm"
- Xətai rayonunda sakinlərin SUSUZLUQ PROBLEMİ: "İllərdir deyirik, nəticə yoxdur"
- Sumqayıt sakinləri 12A və 30 nömrəli marşrut avtobuslarından ŞİKAYƏTÇİDİRLƏR
- Vətəndaşlar 594 nömrəli marşrut üzrə avtobus tapmaqda çətinlik çəkirlər - AYNA tapşırıq verib